Wegmarkering D19 bij Moulins (Trudi)

Selected for Google Maps and Google Earth

Comments (16)

sonjamar on August 15, 2010

Good idea to make tag-roadsigns.I see many photos here.

Trudi on August 16, 2010

Very nice to click on my link of roadsigns, Sonja. I'm glad you like my collection, Sonja!

Ngọc Viên Nguyễn on December 13, 2011

Hi Trudi!

Trudi on December 13, 2011

Vous le connaissez, Ngoc Vien!

Geerten on February 13, 2012

ik ben in GE gaan kijken, en kan daar de stenen niet meer vinden, wel nieuwere paaltjes. Ze zijn dus histoire... In mijn locatie-suggestie zit de D 219. succes

Geerten

Trudi on February 13, 2012

Bedankt voor de juiste plek op de kaart, Geerten!

Maar kun je dan zó diep in GE komen om zelfs de wegpaaltjes te zien? Dat lukt mij nooit. Hoe doe je dat? Of gebruik je streetwise?

Geerten on February 13, 2012

ja, ik gebruik Street View. In GE zit rechtsboven een mannetje, als je de cursor erop zet. Dat klik je en schuift het naar de gewenste plek. Er verschijnen dan na een sekonde blauwe lijnen waar de camera langs is geweest. zet het poppetje neer en laat los... zzzzzwwwwwoesj. en daar ben je. Daarmeen lokaliseer ik foto's heel precies.

succes!

Trudi on February 13, 2012

Dat blijkt wel, ja. Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar nooit in samenhang met Panoramio. Maar als je geen camera met GPS hebt, is het wel handig om de plek van je foto's weer terug te vinden. Bedankt voor de tip, Geerten.

Wim Constant on November 22, 2012

Hoi, Trudi en Geerten. Ik ben die D 219 ook eens aan het afzoeken geweest met Google Street View. Maar daar klopt iets helemaal niet. Zet b.v. je "poppetje" maar eens op de D 219 west van Cintrat of midden in Chareil-Cintrat. Dat beeld komt helemaal niet overeen. De weg die als D 219 op GE staat is helemaal de D 219 niet zoals die in Streetview wordt weergegeven. Als je je "poppetje" midden in Chareil-Cintrat zet en je volgt de weg naar het zuiden, geeft de ene foto nog een vlak land aan en de volgende zit midden in de bossen. Daat staat zelfs ook nog zo'n paaltje, maar daar staat D 15 of D 16 op. Moeilijk te lezen.

Groetjes, Wim

Wim Constant on November 22, 2012

Nog een kleine aanvulling: Ik zie zelfs langs deze D219 een plaatsnaambord voor het dorpje Begues D216, en dat ligt toch een heel stuk verder.

Trudi on November 22, 2012

Zou ik de verkeerde plek hebben gepakt, Wim?

Wim Constant on November 22, 2012

Dat is niet te zeggen, Trudi. Jij hebt in ieder geval de "prikker" op de echte D219 staan De fout zit in Google Street View. De foto's van Street View staan bij de verkeerde weg.

Wim Constant on November 22, 2012

Ik ben nog wat verder gaan kijken, maar er klopt gewoon niets van in die hele streek. Zoek het dorpje Bayet maar eens op en activeer de Street View. Het klopt daar voor geen meter.

Trudi on November 22, 2012

Er komen meer wegen met dezelfde D-nummers voor in Frankrijk, dus misschien zat ik toch helemaal fout, Wim. En het is te lang geleden om mij die tour van die dag precies te kunnen herinneren. Mijn volgende camera is er een met GPS-aanduiding!

Wim Constant on November 22, 2012

Jij hebt de foto gemaakt in de buurt van Moulins, Trudi, dus wat dat betreft hebt je de juiste weg aangegeven. Maar jij kunt er ook niks aan doen, dat Google Street View de mist in gaat in die streek.

Trudi on November 22, 2012

Klopt.

Sign up to comment. Sign in if you already did it.

Photo details

  • Uploaded on August 14, 2007
  • © All Rights Reserved
    by Trudi
    • Camera: Hewlett-Packard HP PhotoSmart R707 (V01.00)
    • Taken on 2006/07/13 14:17:41
    • Exposure: 0.003s
    • Focal Length: 24.00mm
    • F/Stop: f/4.900
    • ISO Speed: ISO100
    • Exposure Bias: 0.00 EV
    • No flash

Groups