Bali — Penglipuran's Bamboo forest ¦ by pilago

Selected for Google Maps and Google Earth

Comments (60)

Andre “pilago” Z. Sz… on January 28, 2011

Cottage mielismy z klimatyzacja, gdy przygrzalo zbyt mocno, szlismy sie ochlodzic. Nie bylo tak zle, chociaz w nocy temperatura nie spadala zbyt mocno. Ale chetnie bym tam zamieszkal.

Tomasz Kordas on January 28, 2011

Fajna dżungla Andre, ale ja nie zrobiłbym tam ani jednej fotki, tylko rozglądał się za wężami i innymi "cholerstwami" :-]

LIKE

Andre “pilago” Z. Sz… on January 28, 2011

To tylko las bambusowy Tomku, przez dzungle tez nieco wedrowalismy i wypatrywalismy zielonych mamba, ktore sa czesto spotykane, niestety ... uciekly przed nami ! Ale, jednego ladnego pajaczka pokaze Wam jeszcze !

Dzieki za odwiedziny!

dziwnowik on January 29, 2011

czekam na pająka :)))) na razie

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ✰✰✰✰✰ LIKE 19 ✰✰✰✰✰ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Andre “pilago” Z. Sz… on January 29, 2011

Dzięki Peterku za odwiedziny i like!

Pająk w czasie 4 dnia wycieczki po Bali...

Pixelfoto.hu Kiss Lá… on January 30, 2011

Very nice photo! Like 20

Greetings from Hungary

László

Zbyszek71 on January 31, 2011

Gdzie tam Ciebie poniosło :-) ?

Fantastyczne widoki muszę przyznać i nawet zazdroszczę w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;-)

Pozdrawiam Zbyszek

LIKE

Andre “pilago” Z. Sz… on January 31, 2011

László, thanks a lot :-)

Zbyszku, mnie tam zawsze gdzieś poniesie, musicie się do tego przyzwyczaić, w żadnym wypadku nie zazdrościć ! Dzięki za like !

Best wishes Andre

franco benf on January 31, 2011

Very nice like

greeting franco

Zbyszek71 on January 31, 2011

Co teraz w planach,jaki zakątek świata ? :-)

Denis Kolec on February 1, 2011

Świetne! L23

Alberto Asensio on February 1, 2011

L 25, pilago. Una estupenda galería. Mi felicitación por tanta belleza y tan buen trabajo. Saludos desde Valencia.

Andre “pilago” Z. Sz… on February 2, 2011

Thanks very much for nice comment and Likes; dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Franco, Zbyszku, Denis, Alberto

Regards - pozdrowienia, Andre from Freiburg

HF2007 on February 2, 2011

Beautiful, a really great picture! Greetings from Graz, Hans

Andre “pilago” Z. Sz… on February 6, 2011

Vielen Dank Hans für deinen Kommentar.

Grüße aus Freiburg im Breisgau, Andre

krystok62 (Krzysztof… on February 8, 2011

Fajna gęstwina. Podoba się Pozdrawiam, Krzysiek

Andre “pilago” Z. Sz… on February 9, 2011

Krzysiek, dziekuje ci bardzo za odwiedziny.

Madame Butterfly on February 18, 2011

Świetne... ale miałabym opory przed wejściem tam, co by nie napotkać czegoś niechcianego ;)))

Andre “pilago” Z. Sz… on February 26, 2012

Many thanks to you all for your visit and compliments!

Cheers from Germany, Andre

Andre “pilago” Z. Sz… on March 30, 2012

5.020 views since 20. January 2011

59 commentes

1 favorit

27 likes


Thanks very much, Andre from Freiburg

Sign up to comment. Sign in if you already did it.

WorldIndonesiaBali

Photo taken in Manukaya, Tampaksiring, Gianyar, Bali, Indonesia

Photo details

  • Uploaded on January 20, 2011
  • © All Rights Reserved
    by Andre “pilago” Z. Sz…
    • Camera: NIKON CORPORATION NIKON D90
    • Exposure: 0.040s (1/25)
    • Focal Length: 18.00mm
    • F/Stop: f/3.482
    • ISO Speed: ISO400
    • Exposure Bias: 0.00 EV
    • No flash

Groups