Putrajaya Aquatic Centre@Precint 5

Selected for Google Maps and Google Earth

Comments (2)

arif razak on February 8, 2009

kat mne nih ..???x nah gi pon....ni tak leh jadi ni....aku orng putrajaya tapi x tahu ...ish3 teruk aku kan...

Ahmad Syaharuddin on February 9, 2009

Dekat presint 5, kat situ ada kolam renang dan Hotel Pullman Putrajaya yang rasanya baru bukak awal thn ni... try 'googling' ttg hotel tu... rasanya akan datang semua sukan air kat Putrajaya akan dibuat kat sini sb lebih proper, tasik pun lebih luas. Kalau di lihat dari jambatan Seri Gemilang kat PICC tu (lihat sblh matahari terbenam).... bumbung kompleks Akuatik ni nampak kecik je...

Sign up to comment. Sign in if you already did it.

Photo taken in Presint 6, 43000 Putrajaya, Federal Territory of Putrajaya, Malaysia

Photo details

  • Uploaded on March 19, 2008
  • © All Rights Reserved
    by Ahmad Syaharuddin
    • Camera: SONY DSC-T50
    • Taken on 2008/03/09 18:56:40
    • Exposure: 0.010s (1/100)
    • Focal Length: 6.33mm
    • F/Stop: f/3.500
    • ISO Speed: ISO320
    • Exposure Bias: 0.70 EV
    • No flash

Groups