© daniel p@redes
photos
on Google Maps
views
Se conocen infinitas clases de necios; la más deplorable es la de los parlanchines empeñados en demostrar que tienen talento.. ( D. Santiago Ramón y Cajal )

© daniel p@redes's conversations

Vielen Dank Thorsten, ich bin froh, dass Sie mag dieses Foto und dass die Put unter Ihren Favoriten.

Grüße aus Spanien.

Hola Rebeca, muchas gracias por el comentario en esta foto y te agradezco que la pongas entre tus favoritas, San Amaro está a unos 6 Km. de Carballiño, en la provincia de Ourense.

Me imagino que tu pregunta se refiere a porqué tuve que derribar mi galpón, pués veràs lo tuve que derribar, porque lo construí aprovechando una pared del cierre de mi finca y como era una obra menor, solo se necesita un permiso municipal para realizarla, lo que yo no sabía era que tenía que dejar una separación míníma de tres metros hasta el cierre de mi finca.

Un cordial saludo.

Ises paragüiñas de marfil veñen rematando en bagas que cando chegan a ser negras fan una boa marmelada e tamén un licor de calidá,coor tinto tintorro. Ainda o podes catar hoxe nesta tua casa. Saúdos.

Muy bonita, por donde vivo hay muchos, junto con los gorriones son los más abundantes.

Me gusta

Un cordial saludo.

Sí, xa van quedando poucos. A min gústame moito percorrelos, este, vai cara unha fonte. Saúdos

Ola Pepe. Velaí algúns dos nomes con que se coñece á Digitalis Purpurea en Galicia: Estalote, Croque, Milicroque, Estralote, Dedaleira, Seoanes, Sanxoas, Bilicroques, Abrula, Abeluria, Botexo... Saúdos para ambos

Pois este, trabállache arreo, non hai máis que ver a auga e as lousas. Se cadra, o recibo da luz ten algo que ver, xa sabes que a lavadora non "moe" debalde...

Un saúdo

JMª, xa o teño dito máis veces: son un amante do Ribeiro en xeral, e do Ribeiro do Avia en particular. Esta foi tomada o pasado luns por a mañán, aínda estaban as luces prendidas. Pois pasar pasei por Quintas, camiño de Sta. Comba (Maside). Moitas gracias e saúdos.

Y por lo que veo también estuviste en Cangas, mi familia es de ahí, aunque yo nací y viví siempre en Vigo, cerca de esta calle está la casa de mis abuelos, en la calle Fonte Ferreira, ya te había puesto un comentario en una ocasión en una fotografía tuya de esa calle.

Me gusta

Un cordial saludo.

Era cuestión de coller a motoserra, o remolque e encher a leñeira pro inverno ;)

Saúdos

« Previous12345678...4950Next »

Tags

Friends

  • loading Loading…

 

© daniel p@redes's groups