Andrew Bonfanti
photos
803
on Google Maps
views
landscapes photographer. I'm focused on places without any human beings presence. i love catching colors but i love the b&w essence too. - www.awbphoto.weebly.com

Andrew Bonfanti's conversations

Ciao BOB che bello: hai ritrovato una foto un po' datata! Tra l'altro questa mi piace molto anche se è stata scattata con un banalissimo cellulare. Mi ricorda il rientro pomeridiano immersi in una valle selvaggio e lontana.

Saluti alpini dalla Svizzera, Andrea

Hi Diane

The Redrisc farms are fitted at 1,530 meters altitude. You can see them from the plain, soaring in the sky and placed on a thin ridge that separates two wild and steep valleys. They still remain there, showing the effort of the alpine farmers who are the true heroes of our time, but also of the past, because here, until a few decades ago, hunger was at home. Now there only are goats, wind and silence.

Greetings from the southern side of the Swiss Alps, Andrea

Очень жарко. Совсем нет влаги.

Spectacular view and wonderful capture. LIKE My cordial greetings, Roberta

D A N K E ! ! !
THANK YOU!!!

Greetings from Germany | Grüße aus Hessen


k. -pictures

Thanks

Rainer

for your always welcome visit, the kind comment and F 71. All the best, Paolo

PANORAMIO FOREVER

Ciao Monika infatti la montagna è imprevedibile. Subito dopo aver scattato la fotografia siamo stati sommersi da una pioggia ghiacciata. In pieno agosto. Ma in fondo non ci stupisce molto: quassù l'estate dura il tempo di un attimo, un passaggio di nuvola, un gorgoglio d'acqua nel torrente che ancora trasporta neve che si sta sciogliendo. Non di rado agli inizi di settembre nevica già... Ma è proprio per questo che la montagna mi piace.

Comunque... a meno che non si stia rischiando la vita si va avanti anche se, in fondo, la miglior vittoria, in montagna, è quando si sa tornare indietro.

Buona serata. Andrea

They pose perfectly ! what a great encounter in the wild , Like, best wishes Karin

« Previous12345678...4950Next »

Friends

  • loading Loading…

 

Andrew Bonfanti's groups