عبدالعزيز الشايع
599
photos
447
on Google Maps
views

عبدالعزيز الشايع's conversations

أطم الصرار التاريخي الذي حدثت به قصة التبي صلى الله عليه وسلم مع حابر عندما أعي المسير ناقته .. كما حدثت في هذا الموقع ايضا قصة عمر رضي الله عنه مع المرأة وأطفالها حين حمل لهم عمر الدقيق

  • Amazing texture of the nature!

  • L I K E

  • All the best from Iran. Mahdi

  • Wow! Give me a cup of tea :))

  • L I K E

  • All the best from Iran. Mahdi

this is a kind of wild arugula that is seasonal in saudi arabian desert , it has a nice smell and great taste

نعم اذكرها زين وأحسن يوم إذا كانت الدورية عندك نحس بجو آخر صورة الناقتين وصورة البرقع وصورة الحصاة اللي في الضال وووو ,,,, لا والخريطة حكاية ثانية كنا نجتمع عندها ونسوي مسابقة اللي عليه الدور يختار بعينه مدينة واللي يلقاها يجي عليه الدور ولا يمكن انسى الملحق اللي فيه مجموعة صور اخرجتها بابداع وموهبة في التصوير

شكرا جزيلا. سأقدم بالتأكيد تسميتك لهذه الصورة.

اسمي ايمي الفرح، و أنا أميركي . عنوان البريد الإلكتروني الخاص بي هو: amy@aaslab.net . أعمل كيميائي الجيولوجيا ، و لقد كنت على العديد من الحفريات الأحفوري. وأنا أكتب كتابا عن أستاذي الجيولوجيا والعديد من المعجزات أن الله قد فعلت في حياتي و صداقتي مع هذا أستاذ الجيولوجيا .

إذا كنت قادرا أن ترسل لي هذه الصورة، وسأكون ممتنا . إن لم يكن، سألت ببساطة للحصول على إذن لاستخدام هذا الملف كنت قد نشرت على هذا الموقع.

وأنا ممتن جدا . اسمحوا لي أن أعرف إذا كان هناك أي شيء آخر يمكنني القيام به ل وشكرا لكم .

مع خالص التقدير ايمي الفرح amy@aaslab.net

Beautiful,Excellent Shot,
LIKE +FAVORITE ,
Greetings from India,Kamalakar.
Dear friends, the repeated continuously link of the petition form to SAVE PANORAMIO is not for people they have already signed, as you and me and many other members. We must repeat the link in our comments on photos, for all these members, who haven't signed yet and don't know about the situation and probably they enter in your galleries and photos. That's why the link of the petition form must be added in every comment we make.

سميت جيره بهذا الاسم نسبة الى جبره المخزومية زوجة محمد المخزومي أمير الطائف ومكة عام 114 هجرية أما القصر فلا يعرف تاريخ بنائه وإن كان الشعار بأعلى القصر قد يدل على الفترة التي بني فيها ويسمى حالبا قصر ابن سليمان وزير المالية في عهد الملك عبدالعزيز وقد نزله الملك عبدالعزيز والملك سعود والملك فيصل

Hello, I would like to use this photograph as an illustration in an academic book dealing with Agriculture and Slavery in Saudi Arabia. Do I have your permission, and if so, do you have a higher quality image you can send?

Benjamin Reilly, Carnegie Mellon University in Qatar

Those were the sandle prints of the Israelite's. God told them where ever your feet tread the land shall be given unto you. They would mark there foot steps to show where they had been.

« Previous123Next »

Friends

  • loading Loading…

 

عبدالعزيز الشايع's groups